۱۳۸۷/۰۶/۲۹

رستوران های مدرن

شاید فکر کنید چه طور می شود یک رستوران مدرن بشود یا در واقع چه اجزایی از ان تغییر کند تا ان رستوران مدرن شناخته شود.

به رستوران های زیر توجه کنید که چه امکاناتی رو برای مشتریان فراهم کردند.

آشپزخانه روبات

این رستوران واقع در هنگ کنگ بدون گارسون و پیش خدمت است. این رستوران  دارای 3 ربات است . یکی مسئول خوش آمد گویی رباتی که دارای صفحه لمسی است مسئول گرفتن سفارش و رباط دیگر مسئول تحویل غذا.

bpic01

این روبات ها که هر کدام با 5 ساعت شارژ 2 تا 10 ساعت کار می کنند 5000 دلار قیمت دارند . خوبیشون اینه که هیچ وقت از رستوران غذا دزدی نمی کنند.

اطلاعات بیشتر….

استفاد از  نمایشگر لمسی برای منو یکی از چیز هاییت که باعث سریع تر شدن و تسهیل کار می شود. رستوران uwink  از جمله رستورانهایی است که از این ایده استفاده می کند و یک رستوران مدرن به حساب می آید.

terminal1

در هر میز یک نمایشگر لمسی قرار داده و مشتری با خیال آسوده هر وقت خواست می تواند غذا سفارش دهد.

terminal2

حالا تصور کنید شما غذا سفارش داده اید ولی تا وقت آماده شدن غذا آماده برای اینکه حوصله شما سر نرود چرا بازی  های موجود در سیستم نمایشگر لمسی رستوران را امتحان نمی کنید؟  بازی تک نفره و چند نفره بازی برای تمام سنین موجود است و شما می توانید تا آماده شدن غذا از آن لذت ببرید.

رستوران بایت واقع در انگلستان هم از جمله رستوران هایی است که از سیستم نمایشگر لمسی استفاده می کند و شما می توانید غذای خود را از این طریق سفارش دهید و بعد از کامل شدن سفارش می توانید در خواست بازی دهید.

 

دوست دارین داخل یک سینما غذا بخورید؟

رستوران foreigncinema  در سانفرانسیسکو  از این ایده اسفاده کرده و شما می توانید هنگام غذا خوردن فیلم تماشا کنید. میز ها طوری چیده شده اند که شما در حال خوردن غذا می توانید فیلم پخش شده را تماشا کنید و از آن لذت ببرید و با یک تیر دو نشان بزنید.

rest_big1

تجربه غذا خوردن در یکی از این رستوران ها باید جالب باشه نظر شما چیه؟

0 نظرات:

ارسال یک نظر