۱۳۸۷/۰۶/۲۰

هنر گوگل مپ و زیبایی های آن

همه با سرویس گوگل مپ آشنا هستید .

گاهی تصاویر موجود در گوگل مپ خالق یک اثر هنری هستند.

013

وبلاگ google maps as art که یک وبلاگ قدیمه , سال 2006 شروع به جمع آوری این آثار کرد و تنها دو ماه این کار و ادامه داد ولی با این حال تصاویر قشنگی جمع آوری کرده که دیدنش خالی از لطف نیست.

010

البته در گوشه ی وبلاگش توضیح داده که به دلیل اینکه گوگل مپ آپدیت شده ممکنه خیلی از این تصاویر در گوگل مپ نباشند. و فکر میکنم طبیعی باشه که 2 سال از زمان گرفتن این عکس ها میگذره تصاویر به روز تری در گوگل مپ پیدا شده باشند.

034 

قاعدتا باید عکس های زیبای دیگری در گوگل مپ موجود باشه . خدا را چه دیدین یک وقت شاید خودم رفتم دنبالش و از این وبلاگ واسه نشان دادنشان استفاده کردم . پیشنهاد میکنم شما هم بگردین خوشحال می شم منم از صیدتون با خبر کنین.

 وبلاگ هنر های گوگل مپ و عکس های زیبای اون

0 نظرات:

ارسال یک نظر