۱۳۸۷/۰۵/۲۰

علی رضا شیرازی رئیس زندان اوین شد

طبق اولین اخبار رسیده دیشب جمعی از اعضای شورای امنیت سازمان جهانی وب طی نشستی ( البته بعضی ها ایستاده بودن ) قطعنامه 6/66 رو در مورد بلاگفا و علیرضا شیرازی به تصویب رسوندن طبق این قطعنامه که به ریاست مت مولنوگ بنیانگذار وردپرس برگزار شد ع .ش رئیس زندان سری بلاگفا باید حداکثر تا سه روز اجازه ی آزادی زندانیان را بدهد .

در صورتی که نام نبرده اقدام به این عمل ننماید با تحریم سایت های بیگانه رو به رو خواهد شد.blogfa

و دومین اخبار رسیده حاکی از آن است جمعی از مردم آزاده و غیر آزاده با محکوم کردن این عمل ع.ش , زندان بلاگفا را بدتر از گوانتانامو و ابوقُرَیب خواندن  و با تظاهرات خواستار ازادی زندانیان شدند.

توجه شما را به اخباری که هم اکنون به دست من رسید جلب میکنم رئیس جمهور محترممان طی حکمی علی رضا شیرازی را به سمت ریاست زندان اوین منصوب کردند. متن این پیام بدین شرح است:

بردار گرامی جناب اقای علی رضا شیرازی تدبیر شما را در زندان سری بلاگفا از بچه ها شنیدم خیلی کیف کردم و فکر کردم چرا از شما بهتر استفاده نکنیم و گور بابای وردپرس  مگر مشکل ما موی سر جوانان ببخشید انتقال به وردپرس است مشکل ما فراتر از این حرف هاست خلاصه من طی حکمی شما را با حفظ سمت به عنوان رئیس زندان اوین منصوب می کنم .

و سلام علیکم یکی عین خودت

رئیس قوه قضائیه با اعلام اینکه تا کنون زندانی به اسم بلاگفا ثبت نشده است از زندان بلاگفا به عنوان معتبر ترین زندان ایران نام برد و گفت بلاگفا گواهی نامه ایزو گام شرق دارد تا کسی از پشت بام فرار نکند.

طی تماس با علی رضا شیرازی گفته فعلا سرم تو اوین شلوغه بعدا جواب ایمیلاتون رو میدم.

پ ن : این مطلب صرفا طنز میباشد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر